هــوشـــربا

وبلاگ شخصی سعید گودرزی

هــوشـــربا

وبلاگ شخصی سعید گودرزی

مشخصات بلاگ
هــوشـــربا

بسم الله الرحمن الرحیم

پی مصلحت مجلس آراستند
نشستند و گفتند و برخاستند

آخرین نظرات
  • ۳۱ مرداد ۹۳، ۱۰:۰۳ - جواد گودرزی
    احسنتم

گفتم ای دوست غم و رنج و بلا را چه به عشق؟

گفت این راحتی و نوش و صفا را چه به عشق؟

گفتم از دوری تان سخت پریشان شده ام

گفت این وصف پر از رنگ و ریا را چه به عشق؟

گفتمش غرقه ی دریای شما خواه شد

گفت ای ساحل آرام! شما را چه به عشق؟

گفتمش دلهره دارم که به وصلت نرسم

گفت این دلهره و چون و چرا را چه به عشق؟

گفتم از توبه ی صدباره و عهدی که شکست

گفت این گونه گرفتار هوا را چه به عشق؟

گفتم از عشق تو سرمشق برایم بنویس

گفت این دفتر خط خورده ی ما را چه به عشق؟

  • سعید گودرزی

نظرات  (۲)

گفت اینگونه گرفتار ریا را چه به عشق
  • جواد گودرزی
  • خوشمان آمد برادر سعید
    پاسخ:
    متشکر از اظهار لطف شما استاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی