هــوشـــربا

وبلاگ شخصی سعید گودرزی

هــوشـــربا

وبلاگ شخصی سعید گودرزی

مشخصات بلاگ
هــوشـــربا

بسم الله الرحمن الرحیم

پی مصلحت مجلس آراستند
نشستند و گفتند و برخاستند

آخرین نظرات
  • ۳۱ مرداد ۹۳، ۱۰:۰۳ - جواد گودرزی
    احسنتم

به نام او که شبی از نوزدهمین بام فروردین مرا به حیاط این خانه انداخت

و از آن شب بیست و پنج سال می گذرد...

سلام

این شعری است که من سعید گودرزی در 1387/01/30 سرودم. قالب شعر غزل است.


از آن طلوع بی دلیل که آمدم به این دیار
دلم همیشه می کند تهیه نقشه ی فرار

در این سرای غم زده نمانده جای ماندنم
نه مانده در دلم امید، نه مانده بر دلم قرار

همیشه درد ناشناس، همیشه بارش سکوت
همیشه قصه ی خزان و نا امیدی از بهار

گلوی نازکم برید ز خنجر سکوت سرد
ستون پیکرم شکست به ضرب پتک روزگار

دوباره یادی از غم و تو توتیای درد من
درون شعر خامُشم همیشه ای تو ماندگار

چگونه خوانم از غم و دلم تهی ز یاد تو
بیا و یاد روشنت به خاطر قفس بیار

  • سعید گودرزی

نظرات  (۴)

نه ماندن دلیل وادله می خواهد ونه رفتن عذر وبهانه  می خواهد
ماندنی، می ماند... بدون یافتن  ادله
رفتنی، میرود... بدون  داشتن بهانه...
پاسخ:
بله
  • جواد گودرزی
  • تبارک الله اخوی
    در فرم غزل پیشرفت داشته ای

    پاسخ:
    سلام علیکم
    بسیار ممنون از الطافتان
    الا بذکر الله تطمئمن القلوب 
    به خاطر قفس بیار...
    پاسخ:
    سلام
    این شعرها برای تو بیگانه نیست!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی